niedziela, 17 października 2021

Centrum Aktywności Międzypokoleniowej

           Zostałam zaproszona na Dzień Seniora do Centrum Aktywności Międzypokoleniowej.

W to święto odbywały się występy taneczne, kabaretowe, pokazy zespołów tego ośrodka, np. kulinarne, wystawy malarskie i innych prac artystycznych, różnych technik.

Bardzo mi się takie miejsce spodobało, choć byłam tylko dwie godzinki. Mama zachęcała, żeby tam spędzać czas z ludźmi, bo są różne grupy wiekowe i można znaleźć coś dla siebie, bez skrępowania. 

Na razie mam dużo pomysłów na pracę w domu, muszę robić kroki (spacerować), trochę ćwiczę i nie mam na wszystko sił i czasu, bo jestem powolna, niestety. 

Ale  bardzo się cieszę, ze jest takie miejsce, gdzie ludzie zwłaszcza starsi, samotni, nie są skazani na odizolowanie. Może w miejscach waszego zamieszkania też są podobne ośrodki?





Jest kawiarnia z ciachami i kawusią :-)




W kąciku panie robią sól z ziołami.


Pani zapowiada występ "tańce  hawajskie" seniorów

Przyszłam tylko na ten występ i byłam zachwycona, że są różne tańce, joga, aby się ruszać, wyciągać i wyciszać.




Ale śpiewów raczej nie ma :-))



Dobranoc :-))



2 komentarze:

  1. U nas też mamy takie Centrum Aktywności Seniorów i z tego co słyszałam, to cieszy się ono sporym zainteresowaniem. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Na wsi oczywiście nic nie ma, a jeździć do miasta nie mam siły, no i autobus tylko kilka razy dziennie. Mąż chory nie może mnie regularnie wozić. Cóż zostaje Internet. :(

    OdpowiedzUsuń