piątek, 23 grudnia 2022

Wesołych Świąt 2022

      Ten rok przypomina mi stan wojenny. 

I choć półki pełne, to kryzys gospodarczy aż piszczy. Strach, wojna w powietrzu, niszczenie demokracji. Co prawda Kościół w Polsce stał wtedy w obronie wolności, teraz jest w większości rasistowski, homofobiczny, faszystowski. Kościołowi i księdzu Rydzykowi partia dziękowała za wygrane wybory.

Bez względu na to sens Bożego Narodzenia jest radosny, szczęśliwy, pełen nadziei.Mam nadzieję, że wierni odnajdą te wartości i miłosierdzie, którego uczył Jezus Chrystus.

Ja uwielbiam święta między innymi dlatego, że mogę robić świąteczne kartki. Słyszałam, że już dotarły do przyjaciół, więc pokarzę moje prace.

Mam nadzieje, że wzbudzą uśmiech radosny na waszych obliczach. :-D




















Nie robiłam lampionów, ani bombek. Już zajmuję się różnymi sprawami, między innymi pilnuję odżywiania  i ruchu. Łatwo się zasiedzieć, a kręgosłup jest tylko jeden i krew musi krążyć, żeby odżywić wszystkie narządy i dać im zdrowie psychiczne i fizyczne.

Zdrowia życzę kochani :-)



7 komentarzy:

  1. Absolutnie nie zgodzę się z Tobą w kwestii Kościoła. I tyle w tym temacie. Skupiam się na karteczkach :) Wiele dobrego życzę a przede wszystkim spokoju i wytrwałości w twojej pasji odkrywania mądrości Mistrzów ze wschodu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Karteczki są cudowne. Radosnych świąt Bożego Narodzenia oraz szczęśliwego roku.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję Marzenko za życzenia. Ja też chcę Ci życzyć z okazji świąt dużo radości i rodzinnego ciepła na ten święty czas oraz wielu wspaniałych chwil w tym nowym, 2023 roku 🙂. Bardzo artystyczne i ciekawe są te Twoje karteczki :). Ściskam świątecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Chociaż ostatnie trzy lata pandemiczne, wojenne i inflacyjne - wierzę, że to już koniec lat chudych. Dla mnie był to czas znaczących, epokowych zmian, po czasie okaże się czy dobrych i właściwych.
    Karteczki urocze, może po latach zasłużę na jedną 😀
    Jestem tu z pierwszą wizytą. Kryseczka Pellegrina

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana :) Wybierasz się gdzieś na Sylwka? Jak tak to wspaniałej zabawy, wszystkiego dobrego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Marzenko, dziś dotarła karteczka na święta. jest przepiękna, bardzo dziękuję. Wybacz ale ja w tym roku nie wysyłałam kartek, to nie znaczy, ze nie myślałam ciepło o znajomych w czasie świąt. Niestety nie na wszystko starczyło mi w tym roku siły i czasu. Oby nadchodzący rok był lepszy od mijającego. Z serca życzę Ci szczęśliwego Nowego Roku. :)

    OdpowiedzUsuń