poniedziałek, 2 września 2024

80 rocznica Powstania Warszawskiego

      Warszawa naprawdę rzetelnie przygotowała się do obchodów 80 rocznicy.

Przyjechała do mnie serdeczna koleżanka z Oleśnicy i tym razem spędziłyśmy czas zwiedzania stolicy głównie pod tym hasłem.

W zeszłym roku nie zadbałam o wejście do Muzeum Powstania na koncert i uroczystości, więc oglądałyśmy małe fragmenty podskakując za ogrodzeniem między krzakami.

W tym roku rozpoczęłyśmy obchody 80 rocznicy 26 lipca 2024 roku od występu Moniki  Brodki w Muzeum Powstania Warszawskiego i wydania jej nowej płyty Wawa



 Wzruszyła mnie aranżacja koncertu. Zobaczymy nie tylko panią Monikę, ale też kadry  zrobione 80 lat temu.













Nie umiem zmienić filmu, ale muszę to pokazać, aby i nastrój Wam się udzielił.

To dopiero początek zwiedzania Warszawy z Grażynką w 80 rocznicę Powstania Warszawskiego :-)



2 komentarze:

  1. W muzeu Powstania Warszawskiego byłam dwa razy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I podobało Ci się, Basiu? Co zrobiło największe wrażenie? może pamiętasz

      Usuń