czwartek, 24 października 2024

Sławek Uniatowski śpiewa Franka Sinatrę

         




Cudowny koncert jazzowy odbył się w Łazienkach Królewskich.

Sławek Uniatowski śpiewał piosenki Franka Sinatry.

Zaprosiłam, wspomnianą już koleżankę z Tai Chi. Chciałam się odwdzięczyć za tak wiele przedstawień na które mnie zabrała.

Krysia była szczęśliwa. Mimo, że porusza się już z wózkiem jeździ po Warszawie. Przewraca się często. Jest poobijana, a nawet złamała palec.

Pytam, czy odwieźć, odprowadzić, pomóc wejść, czy wyjść? Czasem pozwala. Wsiadamy np. do autobusu, ale już sama wysiada. Każe mi jechać do domu i się nie martwić.

Mówi, że się nie boi!!!

i Pamięć ma rewelacyjną.

Naprawdę cud mimo wszystko. 

W lato dzięki niej byłam na kilku występach to przy okazji pokażę.

  






Mam nadzieję, że choć trochę odezwały się miłe wspomnienia piosenek Franka Sinatry.
Dłuższe nagrania nie przeszły, ale mam nadzieję odnajdziecie w sieci ulubione piosenki.
Można też zobaczyć duet Franka Sinatry z Elvisem Presleyem, braaawo

Lubicie Jazz? Kogo najbardziej?

Pozdrawiam serdecznie

1 komentarz: