poniedziałek, 20 listopada 2017

Impreza charytatywna dla "Domu samotnej matki" ze Skierdowskiej

To dla Stowarzyszenia Wspólnymi siłami, o którym pisałam jakieś dwa lata temu. W pomoc dla tego Domu samotnej matki zaangażowało się dużo osób z mojego otoczenia, min. koleżanka z którą kiedyś pracowałam. Dzięki niej co roku jest organizowana wielka impreza połączona ze zbiórką żywności i środków czystości.

W tym roku zbierane są również pieniądze na leczenie chorego chłopca.

Zapraszam bardzo serdecznie, jeśli ktoś chce ze mną tam pojechać proszę o kontakt :-)


W zeszłym roku zebraliśmy mnóstwo darów. Matki z ośrodka były ogromnie wdzięczne.




Samotne matki wystawiły  stoisko ze swoimi wyrobami. Głownie bombki, szkatułki, pudełka ozdobione metodą decoupage. Cieszyły się zainteresowaniem.


\

Mam nadzieję, że ten rok będzie bardzo udany.

Zapraszam serdecznie:-)

5 komentarzy:

  1. Szkoda że nie wiedziałam, też bym pojechała :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze pamiętam że wchodzi po akceptacji? - do usunięcia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chciałam Ci podać mojego @ ale drogą poufną :/

      Usuń