niedziela, 13 stycznia 2019

Narodziny Gwiazdy

   Po mrozach przyszły deszcze. Pogoda straszna, ale za to sprzyja robieniu kartek. W ostatnich dniach zrobiłam kilka kartek "zrównoważonych" i byłam z nich bardzo dumna, ale czegoś im brakowało.
Dopiero wczoraj natchnęło mnie i zrobiłam kartkę w ulubionym patchworkowym stylu. Okazuje się, że to jest mój styl :-) Przypomniał mi o tym lekarz od rehabilitacji, który mnie zna od kilku lat i ostatnim razem, rok temu  przyniosłam mu jedną z pierwszych moich dzieł, kartkę wyklejaną z resztek, na próbę. Lekarz zapytał na koniec: a kartek już pani nie robi?.
Zatkało mnie! Pamiętał!
Dał mi znowu 4 tygodnie rehabilitacji, żebym się ruszała w zimę i nie wpadła w depresję i robiła fajne kartki. Dostałam moje ulubione fango i ćwiczenia z terapeutą i to od środy. Tak mi się poszczęściło :-)
Przyniosę mu kartkę oczywiście :-)

 Ta też ładna, ale powykrzywiała się na dole. Chyba za dużo kleju, ech.
Ale dzięcioł jest super, prawda ? :-)


Przypomniał mi cytat z "Boskiej" : mogą mówić, że nie umiem śpiewać, ale na pewno nie powiedzą, że nie śpiewałam,
hehe

Dostałam bilet do Multikina na Ursynowie na "Narodziny Gwiazdy" Pierwszy raz byłam w tym kinie, więc wielkie wydarzenie dla mnie, znaleźć się tam i to w dodatku na zachwalany film. Jeszcze większym zachwytem, była wiadomość z reklamy, że można w kinie obejrzeć opery.



Sprawdziliśmy, biletów po 100 zł.na Carmen za miesiąc, już nie ma, hehe



Ale może jakąś słynną operę w światowym wykonaniu  uda mi się zobaczyć.
Gdybym wiedziała, to to by było moje postanowienie noworoczne, hehe


Film naprawdę udany, polecam. Niestety nie popłakałam się. Muszę jeszcze obejrzeć film o Queen, dostał 2 Złote Globy i jeszcze bardziej porusza serce.
Za to zrozumiałam doskonale, że można nie chcieć sprawiać kłopotu, zawieźć, stać na przeszkodzie.
Nie wiedziałam tylko, że można to zrobić z miłości.
Co człowiek, to inna bajka, ech.

A dziś Wielka Orkiestra świątecznej Pomocy :-)))




W Warszawie śnieg był ....


No cóż, boli mnie wszystko, ale i tak wesoło w serduszku.

Czego wszystkim serdecznie życzę !!

11 komentarzy:

  1. Dosłownie kilka dni temu byłam w tym samym kinie, chociaż wcale w Wawie nie mieszkam! Ludzie sie mijają :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Karteczki cudne, dzięcioł rewelacyjny :) Nie wiem skąd w Tobie jakieś wątpliwości rękodzielnicze skoro takie piękne rzeczy robisz :)
    Miłego oglądania zyczę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe, no w sumie rzeczywiście, lepiej mi wychodzi robienie kartek niż Boskiej śpiewanie -) Mam nadzieję,że się uda obejrzeć słynną operę w kinie :-D

      Usuń
  3. Marzenko ! Kartka z dudkiem jest rewelacyjna !!! Ale Ci się włączył duch twórczy czy nie wiem tam co !? Ściskam :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rzeczywiście, coś tam się włączyło, hehe, ściskam mocno :-))

      Usuń
  4. Cytat z "boskiej " rewelacja film i sztuk e o niej oglądałam i moje motto jest podobne jeśli kochasz coś robić to rób to nie ważne jak to ci wychodzi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja nigdy nie miałam czasu, ale w końcu mam. Jak nic, mam szczęście :-)

      Usuń
  5. Rewelacja te opery w kinie, choć przyznam, ze bilety dosyć drogie. Marzenko robisz cudne karteczki, nic dziwnego, ze się podobały. Fajnie, że dostałaś rehabilitację. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak się cieszę, że Ci się podoba moja twórczość :-) żebym tylko nie zaniedbała ćwiczenia tai chi. Dziś słonce świeci to na pewno pójdę na zajęcia, ale jak mróz, albo śnieg to już w ogóle nie mam siły. A to takie pożyteczne, uch. trzymaj kciuki Teresko, żebym dała radę :-)

      Usuń