środa, 27 lutego 2019

Prezenty :-)

   Wczoraj odebrałam przesyłkę od Basi z 5 pór roku. Basi wnusio Konrad wylosował mnie i otrzymałam obraz, namalowanego przez Basię "Anioła z motylem" Ten obraz podobał mi się najbardziej i takie mam szczęście, że jest już u mnie. Dostałam tez kartę z pięknymi domami malowanymi z zewnątrz i smakołyki.
Basiu bardzo, ale to bardzo Ci dziękuję, a Konradkowi buziaki przesyłam i życzę wam wszelkiej pomyślności, czyli łask z Nieba :-)




Wczoraj był piękny dzień. Słoneczko świeciło, dostałam prezenty i koleżanka z tai chi, u której zapisałam się na kawę w organizowanym przez Stowarzyszenie Dniu Przysług, zaprosiła do super kawiarenki w Łomiankach. Byłyśmy we trzy, więc było bardzo wesoło, wypiłam pyszną kawkę latte z mleczkiem pistacjowym i zjadłam kawałek bloku czekoladowego. Tłusty czwartek zaliczyłam we wtorek, bo na słodkości patrzeć nie mogę i sądzę, że na długo mi wystarczy, hehe
Dziś też w Warszawie świeci piękne słońce, ale już tak beztrosko nie będzie, idę do lekarza, uch.
No nic, najważniejsze, że tragedii nie ma, a obowiązki normalna rzecz.
I tak jest super, hehe
U Was, mam dziadzieję. też !

8 komentarzy:

  1. Gratuluje wygranej ! Anioł przepiękny a kartka ciekawa :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wygranej. I zdrówka życzę. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Teresko. Już lepiej, pan Andrzej nastawił mi rękę i głowę, zawroty minęły, ale lekko nie było wytrzymać. I tak powinnam go na rękach nosić. Dobrze, że jest taki wielki i jestem usprawiedliwiona, hehe. Tobie też dużo zdrówka na wiosnę zyczę! :-)

      Usuń
  3. Przepiękna niespodzianka. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  4. Prawda! Ogromnie się ucieszyłam :-) Buziaki :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję Marzenko. Takie prezenty chyba cieszą najbardziej. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Marzenka, fajny blog-:) I piękne kartki-:) Ada

    OdpowiedzUsuń