środa, 6 lutego 2019

Uzupełniłam kartki

   W końcu zdecydowałam na jaką okazję będą kartki :-)
Okazało się, że koleżanka zabierze mnie na dzień otwarty do schroniska  Korabeki, więc przygotuję kartki świąteczne i postaram się ozdobić jajka decoupagem.
Na razie takie są kartki.

Jak Wam się podoba taka z filcowaną trawą ?














Koleżanka mi wycięła pisanki. Myślę, że super pomysł i spróbuję takie robić :-)


A w poniedziałek popadał śnieg. Taki widok utrzymał się do południa, hehe ale pamiątkę mam !


Dzisiaj jest buro, wszystko mnie boli, ale może coś się uda zrobić.... uch

9 komentarzy:

  1. Widać Marzenko, że w Twoim warsztacie twórczym praca wre !!! Tyle pięknych kartek powstało ?! Podobają mi się wszystkie te, na których są motyle. Buziaki posyłam :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, motyle to też mój ulubiony motyw :-)) Buziaki serdeczne :-)

      Usuń
  2. Mnie się podobają te kartki

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne kartki, bardzo ciekawe. Nawet tęcza się znalazła, podobają mi się, bo są bardzo radosne i pomysłowe. Pozdrawiam. :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczne karteczki zrobiłaś. U mnie pogoda ładna i słońce świeciło, za to ja złapałam paskudnego wirusa i czuję się bardzo źle. :(
    Pozdrawiam serdecznie, trzymaj się i nie daj choróbskom :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, to szkoda, bo jak słonko świeci to na spacer byś wyszła. Basia pisała, że już ptaszki wiosennie ćwierkają. Ale dopiero zaczynają, więc się kuruj :-) U mnie też dziś słonko, hurra :-) Uściski zdrowotne :-)

      Usuń
  5. Wszystkie karteczki piękne.

    OdpowiedzUsuń