wtorek, 25 października 2022

Zasady

              Pewnego wieczoru takie piękne było niebo nad Centrum Warszawy :-) 


A tu zachodzące słońce z okna autobusu :-)


A tu ostatnie spojrzenie na Dom Słowa Polskiego zanim zostanie zburzony wraz z całym Jupiter Centrum.
Uwielbiam takie kontrasty starych gmachów na tle nowoczesnej architektury. Przypomina mi się film biograficzny o Grzesiuku, gdzie na Starej Pradze chaty z praniem na sznurku i biegającymi po podwórku kurami stały u podnóża nowych bloków PRL.
Wzruszające moim zdaniem :-)
To też już historia.


       Jakiś czas temu na moim blogu w komentarzach pojawiły się zaproszenia do kasyna. A ostatnio niejaki Jose  polecał modlitwy spełniające życzenia od jakiejś wróżki, czy też czarodziejki. Zapraszam wszystkich do czytania mojego bloga, ale nie jest on przeznaczony do reklamowania działalności, czy też przekonań czytelników. Postanowiłam je usunąć. 

Proponuję inny rodzaj szczęścia i nie popieram hazardu, czy też uszczęśliwienia w realu, bo spełniają się nasze chwilowe marzenia. To jest złuda i obłuda. To nie jest szczęście, jedynie chwilowe zadowolenie. tak uważam i tego się nauczyłam.

Usunęłam też antysemickie komentarze, pełne nienawiści i pogardy. Najczęściej wynikające zwyczajnie ograniczonej wiedzy i zrozumienia. Są to zakorzenione uprzedzenia, czy też homofobia, a nie jakaś prawda absolutna.

Jeśli ktoś ma inne zdanie niż moje, proszę o kulturalny komentarz, nie ma sprawy. 

Cieszę się, gdy dostaję miłe opinie ze świata, ale zrozumiem, gdy się komuś nie spodoba. Piszę o swoich przeżyciach, o moim ukochanym Tybecie, Bon,Warszawie, ale też o kotkach, ptaszkach, motylkach i kwiatuszkach z myślą, że sprawią radość innym. Nikogo nie obrażam, mam nadzieję.

A kilka ćwiczeń duchowych i fizycznych, które mi pomogły, które wykonuję, może pomogą innym i dlatego się tym dzielę.

Poświęcam trochę uwagi na sytuację polityczną w Polsce. 

Nadziwić się nie mogę, jestem przerażona, że bohaterstwo, religię, która uczy o miłosierdziu, wykorzystuje się do nienawiści i manipuluje hasłami, które wcale nie pasują do działania, ale za to zaślepiają, wręcz ogłupiają  społeczeństwo.

Ech

Nie dajmy się zwariować. Miłość. Spokój. Jasność umysłu się pojawi :-)



3 komentarze:

  1. I właśnie obaliłaś mit, że w wielkim mieście nie można zobaczyć nieba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ Ty masz widoki piękne na stolicę !!! Powiem Ci, że miesiąc temu byłam w Warszawie na egzaminie. Też zrobiłam kilka zdjęć - jak to ja ! Choć nie lubię wielkich miast to przyznam się, że pobyt mój za krótki był. Chciałabym pobyć tam troszkę dłużej niż dwa dni. Ściskam i pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Te komentarze to trzeba moderować jednak co trochę jakiś u mnie się pojawia. Brak słów. Piękne niebo uwielbiam oglądać takie zachody słońca. A w kasynie nigdy nie byłam!

    OdpowiedzUsuń