niedziela, 31 lipca 2016

Raki lubią się z Lwami :-)

Lipiec to miesiąc urodzin moich i dwojga ludzi bardzo mi bliskich a dodatkowo bardzo pomocnych.
13, w urodziny mojej śp. Babci, dostałam ja w prezencie uwolnienie od strasznego wspomnienia.
Jakiś czas temu kochani Teściowie dali mi cudną hortensję.

A wczoraj okrągłą rocznicę urodzin miał mój tata :-)
Zrobiliśmy Mu prezent-niespodziankę, odwiedziliśmy Go tam gdzie spędza wakacje. Nigdy tam nie chciałam przyjechać bo daleko a i jakoś mi było niezręcznie.
Tata mnie zapraszał wielokrotnie i wpadłam na pomysł, że taki będzie mój prezent.
Kiedy powiedziałam o moim pomyśle dzieciom, chętnie się dołączyli i pojechaliśmy we trójkę.
Tata wzruszył się bardzo kiedy nas zobaczył. radośnie oprowadzał, pokazywał okolicę, widać było,  to naprawdę wielka radość dla Niego, że może podzielić się powodzeniem, swoim szczęściem.
A jego radość spowodowała, że my poczuliśmy się strasznie dobrze, wręcz dumni z siebie hehe

Bardzo miło było zobaczyć, piękną okolicę i poczuć świeże powietrze.
 Kotek jest, to już świetnie hehe (Podobno trzepnięty porządnie. Po winie widać:-))
 To podobno chmiel i rośnie wszędzie. Strasznie mi się podoba. Ciekawe czy na balkonie by rosło??

Dziś już odpoczywałam na ... grzybach. Znalazłyśmy z mamą tylko dwa maślaczki, więc oczywiście pozachwycałam się niebem i polnymi kwiatuszkami. Wszystkimi kwiatuszkami :-)))



 Taka lilia przepiękna wyrosła nam w ogrodzie.
 A ta ślicznotka robaczkowi się spodobała uroczemu :-)

 Tydzień temu, mama znalazła pod drzewem dwa okazy, ale robaczywe niestety.
A na odchodne malutkiego kozaczka, zapowiedź jesiennych grzybobrań.
Super, każda pora roku jest wspaniała, ma swoje atrakcje :-)


5 komentarzy:

  1. Pięknie wyszłaś na zdjęciu :) Tęsknię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Grzybki są imponujących rozmiarów, zwłaszcza ten podgrzybek. Szkoda, że był robaczywy. Dobrze jest zrobić coś dobrego, miłą niespodziankę bliskiej osobie. Wtedy samopoczucie lepsze i cieplej na sercu. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ależ u Ciebie kolorowo,
    pachnąco, rodzinnie :)

    OdpowiedzUsuń