poniedziałek, 25 lipca 2016

Tło....

    Co za dzień !
Dla mnie wyjątkowy od wielu lat, hehe, ale dziś zrobiłam rzecz dla mnie niebywałą.
Otóż jadę sobie tramwajem i tak pomyślałam, że wygląd mojego bloga mi się opatrzył.
 Kiedy zakładała mi koleżanka stronę, zachęcała, żebym sobie popróbowała tworzyć swój styl, że wstępnie mi zrobi a za jakiś czas sobie to zmodyfikuje.
????
Oszołomiona całym przedsięwzięciem ani myślałam zmieniać zbyt wiele. Spodobało mi się samo pisanie a nad grafiką  wcale się nie zastanawiałam.
Kiedy zaczęłam czytać blogi innych, troszkę mnie ruszyło, że tak inaczej wyglądają ale bałam się coś mieszać, żeby nie zepsuć wszystkiego, żeby nie zrobić jakiś nieodwracalnych szkód.
Wreszcie zmieniłam sama tło !! ale użyłam proponowanego szablonu tylko :-( i miałam lekki niedosyt, chciałam zrobić coś bardziej swojego.
Kiedyś nawet napisałam o tym, że kiedyś wpadnę na to jak to zrobić.
I dziś w tramwaju podjęłam decyzję, że zajrzę tu i tam, poczytam i może zrozumiem.
Przychodzę, siadam do komputera i .... trzask prask zmieniłam zdjęcie.
Uszczęśliwiona, chciałam coś przekąsić przed następną podróżą ale nagle postanowiłam swoje zdjęcie podłożyć w tle.
I zrobiłam to.
Byłam w takim  szoku, że nie wiedziałam jak to się stało. Dopiero się przypatrzyłam i zapamiętałam gdzie i co trzeba kliknąć, hehe
Mogę śmiało powiedzieć, że lipiec 2016 to w czas szczęśliwych odkryć dla mnie. Głupio to powiedzieć, ale naprawdę cudów. :-)

Wczoraj na działeczce zrobiłam oczywiście mnóstwo zdjęć. Może się Wam też spodoba kwiatuszkowy świat ? Czego serdecznie życzę!
Mi tam weselej jak sobie popatrzę :-D









 Śliczny ogromnie, prawda ! Ale nie wiem jak się nazywa. Mama mi mówiła ale zapomniałam, ups, ale jego urodzie to nie zaszkodziło,hehe
 Astererek :-)
    Tak myślę o...... akceptacji siebie. Już mogę coś na ten temat napisać! I napiszę...., jak znam siebie

6 komentarzy:

  1. Brawo! Mnie też kiedyś przemknęło aby coś zmienić na blogu ale... może jeszcze nie dojrzałam :))) Piękne zdjęcia :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wyszło :) a ja do dziś nie wiem jak to zrobić ;))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak się cieszę, że Ci się podoba zdjęcie w tle :-) naprawdę ??? zgrywasz się, ale dzięki za uznanie hehe

      Usuń
  3. Kwiaty dają nam tyle radości...

    OdpowiedzUsuń
  4. i ja jestem zadowolona z nowej odsłony... :)

    OdpowiedzUsuń