wtorek, 5 grudnia 2017

Już robię kartki :-)

     Pogoda w Warszawie jest okropna, plucha i zimno,więc wszystko mnie boli jeszcze bardziej niż zwykle. Mimo wszystko musiałam dziś załatwić parę spraw co doprowadziło mnie do totalnego rozgoryczenia. Na szczęście bardzo niepokojąca sprawa, właśnie okazała się bardzo obiecująca. Natchniona dobrymi wieściami, przypomniało mi się kilka bardzo miłych wydarzeń.
Wczoraj będąc na ćwiczeniach pojawiła się osoba, której nie widziałam od kilku lat.
Na jej widok, serce mi zadrżało, przypomniało mi się, że po wypadku, kiedy zjawiłam się na zajęciach tai chi, dostałam od niej słonika i kartę, z bardzo miłą dedykacją, min. życzenia powrotu uśmiechu, który był zaraźliwy, hehe.
Uściskawszy się serdecznie, przedstawiłam Irenkę innej koleżance, mówiąc, że ona mnie pamięta jak ledwie na nogach stałam. A Irenka  sprostowała, że znamy się sprzed wypadku i że ogromnie się cieszy, że wrócił mi ten sam uśmiech co kiedyś :-D
No niesamowite !!!
Ten uśmiech zawdzięczam cudownemu człowiekowi, który się mną opiekuje.  I właśnie dla Niego zrobiłam kartę, a drugą dla wspaniałego człowieka, dzięki któremu mam taką możliwość.

 Karty powstały z inspiracji koleżanki, bo ja w ogóle nie mam fantazji do tego. Ale uspakaja mnie, że to na początku tak jest, potem się wciągnę. Namorduję się też równym przyklejaniem, pomagam sobie linijką itp. ale najważniejsze, że mi się udaje.
Teraz planuję zrobić kartę dla Irenki, tylko napis krótki wykleję, bo napisać to jeszcze nie potrafię :-)
Ale chyba najważniejsze, że ten uśmiech mi powrócił.
Uśmiech to otwarte serce i już na to mnie stać, hehe

Czego wszystkim życzę !!!

4 komentarze:

  1. Wow !!! Bardzo ładne te kartki !!! Marzenko, pięknie to napisałaś, że uśmiech to otwarte serce ! Buziaki :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Kartki cudne, a uśmiech lepszy od łez. Śmiej się często :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie się karteczki bardzo podobają. Nie umiem więc podziwiam odwagę i uważam, że wyszły fantastycznie :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne kartki jestem oczarowana.Pozdrawiam gorąco.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń