niedziela, 17 grudnia 2017

No i zrobiło się ...ciepło

    Najnowsze moje osiągnięcie w ozdabianiu bombek przeszło moje oczekiwania :-) Użyłam super kleju, którego niteczka wystarczy, żeby związać. Klej nazywa się Magic. Na razie potrząsana bombka nie zgubiła wiszących gwiazdeczek. Zobaczymy jak będzie za kilka dni?



Przez chwilę zaświeciło słonko w moje okno :-)


Udało mi się zrobić dwie karty.
Jedną zawiozę pani psycholog. W podziękowaniu za pomoc napisze jej co osiągnęłam. Spełniło się to co obiecywała: sama pani wymyśli rozwiązania problemów.
No i rzeczywiście wymyśliłam, właściwie samo mi się wymyśliło. Przypuszczam, ale mogę się mylić, bo byłam w ciężkim stanie, ze od momentu kiedy stałam się swoim najlepszym przyjacielem.
Tu potwierdziło się przesłanie z mojej ulubionej piosenki:
"zaufaj sobie jeszcze raz"

Dzięki temu spełniło się życzenie Wielkiego Człowieka: wartościowi ludzie powinni być pewni siebie.

 I tego życzę z całego serca !!!!!

Zrobiłam też kartę dla serdecznej Irenki :-)


A w domu takie kwiatki kwitną w środku grudnia, hehe



Wracając do Dnia Zmarłych, przypomniałam sobie, że to żywi wypracowują więzi.
Mnie babcia i dziadek obdarowali wielką miłością i nauczyli jak to cenić. Dzięki temu będziemy zawsze razem :-)
Myślałam, że już nie zdążę zająć się swoimi wnukami, a jednak zdążę :-) 
Też będę uczyła miłości i współczucia ile sama umiem, a to nie jest mało, hehe.
Jest szansa, że często będą o mnie ciepło myśleć  :-)
Klej Magic każdy może stworzyć.

Wspaniałej niedzieli wszystkim życzę :-)

7 komentarzy:

  1. Fajna bombka. Zastanawiam się nad kartkami świątecznymi robionymi w przyszłym roku ale nie wiem... twoje wyszły takie piękne, ja nawet nie wiem od czego miałabym zacząć.
    Buziaki :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ech te karteczki, mnie wciąż brakuje czasu. Wczoraj uczyłam wnuczkę lepić pierogi, szło wspaniale, jednak większość pierogów została do zrobienia na dziś. Zrobiłam przeszło 200, kręgosłup mi pęka. Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj tak. Klej magic jest najlepszy! Używamy go podczas sobotnich zajęć z dziećmi i jest niezastąpiony. Cudowne karteczki. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiesz co, Marzenko ? Zawsze się od Ciebie uczę czegoś nowego. Piękne to, co napisałaś, że wartościowi ludzie muszą być pewni siebie. Dobrze, że ktoś o tym przypomina :))
    Życzę Ci, abyś była dobrą i pełną ciepła babcią :)) A karteczki udały Ci się przepiękne !!! Bombka - urocza !!! Pozdrawiam cieplutko :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczne Twoje prace Marzenko.Zycze Tobie Wesołych Świąt oraz zdrowia ,szczęścia w Nowym Roku.Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kartki super !!!!! i bombeczki też super !!!!!

    OdpowiedzUsuń