piątek, 12 stycznia 2018

Dla schroniska

    Zainteresowanie kartami jest !! :-D
Ogromnie mnie to cieszy :-) Tworzenie kartek sprawia mi to wielką satysfakcję i daje wiele radości.
Przygotowałam kolejne kartki. Na razie wpadłam w pewna rutynę, ale motyw domu i lasu bardzo kojarzy mi się z dziadkiem i babcią, więc tworzą bardzo ciepły i serdeczny klimat.




W Warszawie trochę śniegu  spadło, jest niestety wilgotno i zimno. Ledwie żyję, a powinnam pojechać tu i tam, ale nie mam siły :-(
Postanowiłam na początek zając się czymś miłym, upamiętniłam kartki zanim je oddam na aukcję :-)
Rzeczywiście troszkę lepiej. pewnie jak się ruszę plan zajęć sam się poukłada.

Niedawno dostałam taki prezent :

Koleżanka na tai chi przyniosła mi przez siebie zrobione mleko roślinne. Strasznie dużo przy tym roboty, więc ja tego nie zrobię, ale polecam, całkiem smaczne i zdrowe.
Za to sama na pewno zrobię humus. Nie wiem czemu się do tej pory tak wzbraniałam przed jedzeniem tego. Naprawdę pycha. Polecam.
Tak się cieszę, że przestawiłam się na jedzenie roślin. Kolejne przyzwyczajenie opanowane, hehe
Moja przyjaciółka  powiedziała kiedyś : jak Ty papierosy rzuciłaś to już wszystko rzucisz, nawet męża, hehe. No tak, wykrakała :-))
Inna przyjaciółka, po przeczytaniu mojego bloga, powiedziała: to czego ty nie potrafisz zrobić? Ty wszystko potrafisz, hehe
No cóż, coś w tym jest :-)
Człowiek często nawet nie wie, ile może. Dopiero jak go przyciśnie, jak świat go zmusi do działania, okazuje się, że potrafi góry przenosić.

To już wiem, dlaczego tyle straszności mi się wydarzyło. Musiałam sama, w końcu, sobie uświadomić, ze mam wiele talentów i dobre serducho i jaki to skarb, nie mam się czego bać.

Bardzo dziękuję za serdeczne życzenia !! :-)))


Już wiem co załatwię teraz..... przecież mam rehabilitację, hehe

4 komentarze:

  1. Te karteczki mają cudowny klimat!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe karteczki Marzenko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne karteczki. Ja to niestety na samych roślinkach nie dam rady, uwielbiam mięsko, ale za to owoców mogę na tony. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zrobiłaś przesliczne kartki Marzenko jestem pod wrażeniem.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń