czwartek, 4 stycznia 2018

Ten rok będzie dobry :-)

    Oczywiście przyjmiemy wszystko co przyniesie los, ale nie zaszkodzi ufać przewidywaniom zapisanym w gwiazdach.
Od kiedy uwolniłam się od rozpaczy, od strachu i bezsilności, która jak dla mnie, osoby samotnej była czymś strasznym, wszystko wygląda bardzo dobrze. A że to stało się już w zeszłym roku, zaczynam ten rok z uśmiecham.
Tuż przed świętami miałam wizytę u lekarza od rehabilitacji i pan, który zna mnie od 6 lat, przejął się moim złym samopoczuciem (pogoda deszczowa i zimno dokuczało) dał  cztery tygodnie i okazało się, ze zaczynam zaraz po Nowym Roku. Taki prezent dostałam pod choinkę:-)))
Dostałam min. gorące kompresy na ramiona i na kręgosłup lędźwiowy. Jak wychodzę z zabiegu jestem przeszczęśliwa.
Dotarły też wspaniałe kartki świąteczne.
 Bardzo mocno dziękuję za pamięć Teresce Szarej Sowie

Jak również życzę radosnego czasu do osiągnięcia wolego od pracy, hehe, i ukojenia w tęsknocie za Prezesem
a poza tym wielu sukcesów i spokoju ducha!!!

Bardzo, bardzo dziękuję Janeczce z Janeczkowa i życzę tak świetnych pomysłów, talentu, pracowitości godnej podziwu jak do tej pory.



Jak też uściski serdeczne dla wszystkich, którzy chcą być uściskani :-)))

I jakby na potwierdzenie dobrej passy, wczoraj zadzwoniła serdeczne osoba i powiedziała coś takiego mądrego i dobrego, czego bym się nie spodziewała po ostatnich szaleństwach. Po prostu cud.

A dzisiaj dla odmiany ostro  się postawiłam. Tak sobie pomyślałam, ze to musi być szok dla niektórych, zwłaszcza tych, którzy nieźle jechali na mojej łagodności i korzystali.

Zobaczymy co z tego wyjdzie, ale już jestem szczęśliwa, chyba dlatego, że zawalczyłam i dzięki temu mam szacunek dla siebie.

Rzeczywiście, to jest najważniejsze, nie tylko medal jak powiedział nasz mistrz olimpijski.

Pieniądze to nie wszystko, hehe

Wszystkim serdecznie życzę, aby udało się cokolwiek się zdarzy, zachować szacunek dla siebie w Nowym Roku

 

4 komentarze:

  1. Oj ta Janeczka, taką piękną kartkę zrobiła, że moja wygląda przy niej jak uboga krewna z Moraw. ;)
    Niech ten rok wszystkim nam przyniesie coś dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przyniesie, Teresko, przyniesie,hehe, Twoja kartka też śliczna, zapewniam Cię :-)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Oby ten rok okazał się dla Ciebie wspaniały, Marzenko

    OdpowiedzUsuń