sobota, 6 kwietnia 2019

Chiński horoskop

    Horoskop chiński to starożytna wiedza, której znajomość pozwala odkryć ukryte energie rządzące ludzkim życiem. Dzięki astrologii chińskiej poznasz prognozę dla swojego znaku zodiaku i zdobędziesz niezawodne narzędzie do poprawy swojego losu i jakości życia.

Niedawno w Stowarzyszeniu Taoistycznego Tai Chi obchodziliśmy Nowy Rok. Ten rok jest rokiem Dzika (świni)
 Na tę okoliczność można było sprawdzić spod jakiego znaku zodiaku w chińskim horoskopie jesteśmy, i w związku z tym co nam się zapowiada w tym roku.
Okazało się, że jestem spod znaku Koguta 
Nigdy nie przywiązywałam wagi do horoskopów, ale tym razem z ciekawości przeczytałam czego się spodziewać, bo chiński horoskop inaczej ocenia zdolności i możliwości człowieka urodzonych w danym czasie.
Mądrość starożytnych mędrców odkrywa informacje o naszym charakterze, stylu życia i emocjach rządzących przeznaczeniem. Dzięki szczegółom związanym z momentem swoich narodzin, możemy odkryć swoje mocne i słabe strony (nawet jeśli są głęboko ukryte), wybrać właściwy kierunek w karierze zawodowej, dowiedzieć się, kto będzie dla nas najlepszym partnerem, a nawet przewidzieć kłopoty zdrowotne. Zwierzęcy patroni pomagają też ustalić role społeczne, które będą dla nas najbardziej odpowiednie.
Dla Koguta będzie pod wpływem szczęśliwych gwiazd. W jego staraniach wesprze go wiele osób, w tym autorytety, które zwracają uwagę tylko na wyjątkowe osoby. A taką właśnie jest Kogut,

cyt.http://astroweb.pl/horoskop-chinski-2019-kogut.php

Bardzo miło. Ale spod tego znaku zodiaku urodzone są osoby zupełnie inne  niż ja, w dodatku nie zapisały się jakimś szczególnym uznaniem.
A może mi się tylko zdaje. W końcu, każdyspod tego znaku, ma cechy w różnym nasileniu,.jeden więcej tego, a drugi tamtego.
Rzeczywiście, nie mogę powiedzieć, żeby w tych znajomych nie było żadnych z wymienionych cech charakteru i fajnie, ze też są pod wpływem szczęśliwych gwiazd



Odkryj potężne narzędzia wewnętrznej przemiany dostarczone przez starożytną mądrość Chińczyków. Zaproś do swojego życia pozytywną energię – znajdziesz ją w technikach i strategiach postępowania podpowiadanych przez astrologię chińską.
  • Wzmocnisz swoją psychikę i zrozumiesz wewnętrzną naturę własnej duszy;
  • Zbudujesz nową ścieżkę życia – o wiele łatwiejszą niż dotychczasowa;
  • Odblokujesz wiedzę na temat własnego przeznaczenia; dowiesz się, po co tutaj jesteś – na Ziemi – i jak realizować się najbardziej optymalnie;
  • Dosięgniesz swojego ukrytego potencjału, który będzie kierował cię najlepszą z możliwych ścieżek istnienia;
  • Zdobędziesz dostęp do niewyobrażalnych pokładów wewnętrznej mocy – Twojej mocy!
cyt.


Więcej, jak ktoś ma ochotę, może sobie przeczytać na wymienionych stronach :-)

Ja uwierzyłam po raz kolejny w wielkie możliwości swojego umysłu, kiedy na zajęciach tai chi instruktor zaproponował, robienie ćwiczenia w inny sposób, niż znałam od lat.
Ten instruktor, pomimo swojej delikatności i serdeczności , od kiedy pamiętam, proponował takie ćwiczenie, którego ja nie byłam w stanie pojąć i zrobić, 
Wczoraj odważyłam się pójść na te zajęcia i spróbować znów.
Po dłuższym ćwiczeniu, instruktor, osobiście się mną zajął i po jakimś czasie robiłam tak jak zalecał.
Zdumiałam się ogromnie. Wyszło na to, ze wyobraziłam sobie, że wkładam siłę (intencję) w inne miejsce niż zwykle i choć nie czułam tej zmiany wewnętrznie, udało mi się wykonać to ćwiczenie inaczej i w dodatku lepiej, bo musiałam uruchomić te mięśnie, te ścięgna, która były bezczynne do tej pory.

Dlatego bezgranicznie wierzę w moc człowieka, która może zmienić nas samych, a dzięki temu świat w okół nas.

Przypominam sobie, ze dzięki wiedzy jak myśleć, jak wzbudzić w sobie odpowiednią intencją, ludzie przezwyciężają raka, choroby nabyte układu pokarmowego, nerwowego czy ortopedycznego.
Uczy takiego myślenia również Nauczyciel Bon, o którym na blogu często wspominam.

Wierząc w taki horoskop można zacząć żyć z intencją wykorzystywania swoich cennych właściwości charakteru :-)


U nas cieplutko, słonecznie.
Koty przeszczśśliwe :-)
My tutaj też!
Wy tam też?

Pomyślnego odnalezienia intencji dla pozytywnej odmiany swojego życia.
W tai chi nie ma możliwości przyzwyczaić się do czegoś, tak jak w życiu.
Dziś jest tak, jutro inaczej, więc umiejętność dostosowania się, odnalezienia właściwej intencji jest bardzo przydatne, żeby dobrze sobie żyć :-)





1 komentarz: