wtorek, 2 kwietnia 2019

Prace ręczne

     Coś mi się poprzestawiało przy przechodzeniu na blogera i nie umiem ustawić zdjęcia, daty itp. No trudno, cieszę się, że jestem po prostu. Co mam napisać to napiszę, kto ma przeczytać to przeczyta :-)
      Rozpoczęłam już przygotowywanie kartek świątecznych, jajek, zajączków na świąteczny kiermasz dla  schroniska Korabki.
Udało mi się kupić kwiatuszkowe wstążeczki i dzięki temu kartki są coraz weselsze. Co prawda zaniechałam nieco kolażowe kompozycje, ale duże karty, które dokupiłam na podkład są takie piękne, że szkoda mi je niszczyć.
Mam nadzieję, że i Wam się spodoba ta twórczość radosna :-)







A to ci historia.....
Koleżanka od Korabek dała mi pomponiki różnych rozmiarów i oczka, i powiedziała: może coś  z tego zrobisz? Potem opowiedziała, że widziała filmik jak ktoś robił zajączki na jajkach styropianowych i pomponiki akurat będą na ogonek i nosek.
To poleciałam do Zurineczki pokazać dodatki i powiedzieć o pomyśle.
Na co Zurineczka pokiwała głową, rzekła: no i fajnie, i powiedziała, że muszę zrobić decoupage na jajkach i ufilcować uszy, a ona poskleja to wszystko.
Trzeba spróbować.
Tego właśnie nauczyłam się od Zurineczki, trzeba spróbować, zacząć robić i rozwiązywać trudności na bieżąco. Nigdy się nie przewidzi wszystkiego, a nie trzeba rezygnować myśląc, ze na pewno się nie uda. Tak jak mówił Einstein: zawsze się znajdzie sposób, żeby osiągnąć to co się chce.
No może wolałabym robić prace bardziej idealne, ale jak na moje zdolności i umiejętności zające są urocze.
Tego małego zajączka Zurineczka zrobiła dla mnie :-)


Jak sie już rozkręciłam z dekupażem, okleiłam jajka kwiatuszkowo, kurczaczkowo, zajączkowo i oczywiście, wreszcie, kolażowo. Ale to już pokażę następnym razem. :-)


 U nas świeci słoneczko, mam bratki na balkonie! Wystawiłam tez już pelargonie. Biała pelargonia też już kwitnie.

Pewnie u was też już wiosna radosna?
Tego Wam serdecznie życzę!
:-)

9 komentarzy:

  1. Ale śliczności. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Karteczka z kurką mnie oczarowała, ale jak by mogło być inaczej :D Świetne prace i fantastyczne pomysły :D
    Buziole ogromniaste :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow! Twoje karteczki to już pełna profeska, jak mówią moje wnuczki. Dekupażowe pisanki też cudne. Wyrastasz nam Marzenko na artystkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak przeczuwasz Teresko ? No to super, hehe Uściski artystyczne kochana :-)

      Usuń
  4. Świetnie wykonane karteczki :D Najbardziej spodobała mi się druga :D
    Pozdrawiam oraz dziękuję bardzo za odwiedziny :)
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe prace!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem pod wrażeniem kartki są cudowne. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń