niedziela, 9 czerwca 2019

Dziś Dzień Dziecka w schronisku w Korabkach

      Na ten dzień przygotowywałam rzeczy na festyn :-)
Pojechały:




Harcerze dali budkę lęgową


Do zakładu koleżanki zaniosłam trzy zające :-)


Moja praca została nagrodzona wieloma serdecznymi słowami, wzruszyłam się, bo nie spodziewałam się, że w tej dziedzinie się przydam. I bardzo dziękuję Zurineczce, która mnie naprowadza na kurs i sklei do kupy elementy, które przygotuję, hehe. Mam farta :-)))


Taki miałam widok na pożar wieżowca. Syreny wyły nie miłosiernie, to wyjrzałam


 A wczoraj zbierało się na wichurę. Na szczęście zerwał się tylko wiatr, ale szkód nie narobił.




Dziś jest pięknie. Wybieram się poćwiczyć tai chi w Łazienkach Królewskich w Alei Chińskiej (gdyby się ktoś wybierał :-) A może ktoś się wybierze z dziećmi na Bajkowy Dzień Dziecka w Korabiewicach? Polecam z całego serca.

W ogródku też fajnie, hehe, pamiętam, pamiętam :-)))

Miłego dnia życzę :-)))



6 komentarzy:

  1. To piękne, ofiarować coś innym.

    OdpowiedzUsuń
  2. Widać, że się mega zaangażowałaś w pomoc dla schroniska ! Super ! Piękne prace stworzyłaś Marzenko !!! Cudnie to wszystko wygląda. Pozdrawiam cieplutko :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne rzeczy przygotowałaś. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tyle co na razie rzuciłam okiem ale obserwuję twoje poczynania z decuparzem i kurcze w tak szybkim czasie doszłaś do tak fantastycznych efektów a ja nadal tkwie na etapie - czy zacząć? A mam wymyślony wzór i ta umiejętność rozwiązałabym mój problem :D Może w wakacje spróbuję. Możesz poświęcić jakiś post na prosty instruktarz?

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne rzeczy udało Ci się przygotować. Pochwała jak najbardziej zasłużona. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Pełen podziw dla zdolności! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń