środa, 4 kwietnia 2018

Bardzo dziękuję :-)

      Dziękuję z całego serca za pamięć i życzenia!! :-)

Dziś już piękna wiosna w Warszawie mam nadzieję, że w całej Polsce. Słoneczko rozświetla i ogrzewa wszystko i zaraz będzie zielono czyli wesoło :-)

Bardzo dziękuje za nadesłane upominki i kartki. Wielka radość z domu Gucia, wierzcie mi  !!

 Uściski serdeczne dla Agatki z AgatekMix 

Kurka jest przeurocza :-D

 Od Tereski z Graciarni Szarej Sowy dostałam serdeczny list.

A Janeczka z Janeczkowa zrobiła dla mnie świąteczną kartkę i cudowną frywolitkową zakładkę :-)


Zakładka pasuje idealnie do nowej książki, którą wynalazłam po zakończeniu kurczaczkowej produkcji.do Księgi Przemian.
Już tyle zmieniłam u siebie, ze zaczęło mi się to bardzo podobać. Pomyślałam sobie, ze może tu znajdę coś co pomoże rozkwitnąć we mnie jakimś wspaniałym wartościom. 

  Pomyślałam, że istotne jest poznanie jak widzi świat Chińczyk a jak człowiek na zachodzie.

cyt. "Umysł  chiński to co dostrzega w momencie obserwacji jest dziełem przypadku. Podczas gdy umysł zachodni starannie przesiewa, waży, selekcjonuje, klasyfikuje i osądza. Zasada przyczyny i skutku.
Umysł chiński chwyta całościowy obraz chwili, aż do nonsensownie drobnych detali."

Pewnie dlatego na wschodzie są różne filozofie, a na zachodzie różne wiary?

Owocnego rozmyślania !
:-)



6 komentarzy:

  1. To ja mam chiński umysł :D - Dzięki Kochana nie wiedziałam nawet do głowy by mi nie przyszło :)
    Cieszę się, że się podoba, buziaki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe, człowiek nie raz się może zdziwić :-)
      Bardzo mis się podoba, jest taka słodzinka. Bardzo Ci dziękuję. Buziaki mocne :-)

      Usuń
  2. Nigdy się nad tym nie zastanawiałam, w jaki sposób obserwuję świat. Ale chyba zawsze szukam w nim piękna i dobra. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teresko to masz taką samą filozofię jak Dalajlama IV. Tak kiedyś powiedział :... moja religia jest prosta ....filozofią - dobroć.
      Dalajlama w tłumaczeniu znaczy mądrość oceanu. :-D to chyba wie co mówi, co jest ważne :-D

      Usuń
  3. Piękne prezenty dostałaś :) Zakładka frywolitkowa jest przecudna !!! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda, że piękne wszystko :-) właśnie przeczytałam to co zaznaczyłam zakładką wczoraj i jestem w szoku ze szczęścia. Napiszę o tym, może podzielisz moją radość :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

      Usuń