czwartek, 25 lipca 2019

25 się urodziłam jakiś czas temu :-)

     Rano budzi mnie dzwonek do drzwi. Otwieram, stoi pan z przesyłką dla mnie.
Pierwszy prezent i  życzenia dostałam od Janeczki,




Bardzo dziękuję kochana za dodatki do kartek. Będę robić dla schroniska,,ludziom się spodobały :-)


Niespodziewanie zakwitł też pomidor. Nie wiem skąd on się wziął, ale jak sobie wyrósł to bardzo się ucieszyłam, taka namiastka ogródka :-)

blogowej przyjaciółki :-)))
Spodziewałam się, że ten dzień będzie wyjątkowy, ale raczej dlatego, że wszyscy bliscy są daleko i na pewno zapomną o moich urodzinach,  50 lat nie będzie jak wesoło uczcić. Zwłaszcza, że raczej nie miałam zamiaru dożyć tej chwili.
A tu  proszę jak miło :-)
Bardzo Ci dziękuję Janeczko !!!!!!! :-DDD


Urodziny zawsze nastrajają do wspomnień, refleksji, podsumowań. Troszkę naszło i mnie.
Przypomniało mi się, że kiedyś, ktoś opowiadał mi trochę o numerologii. Nie znam się na tym i nigdy się nie wciągnęłam, ale z ciekawości policzyłam, ze moja data urodzenia to 7, 7.7 :-)
Cyfra 7 jest uznawana za mistyczną !!
W Wikipedii określana jest min, jako symbol całości, dopełnienia :-)
7 jest symbolem doskonałości.

A to ci prezent :-D

Symbolika liczby 3 też jest znacząca..

Kosmos to jest matematyka i już Leonardo Da Vinci stworzył obraz człowieka w kole dając temu wyraz. A żył w czasach renesansu i był geniuszem.

A już 108  jest liczbą świętą!!

Wróciłam właśnie z warsztatu ćwiczeń tai chi, które udostępnił nam Mistrz Moy. Codziennie robiliśmy ciąg 108 ruchów.
I codziennie mówię mantry na mali 108 paciorków.

To musi przynieść coś dobrego dla mnie i dla świata :-)

Może po to żyję jeszcze? :-)

A póki co jadę na cmentarz podlać pelargonię u babci, bo upały znów zapowiadają :-)

Dobrego dnia życzę :-D

Następnym razem napisze o warsztacie w Krakowie.

5 komentarzy:

  1. Marzenko z okazji urodzin przyjmij najszczersze życzenia i wybacz, że kartka będzie dopiero w sobotę wysłana. Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego co najlepsze, zdrowia, spełnienia marzeń ale przede wszystkim abyś nigdy nie zboczyła z drogi, którą teraz kroczysz :)
    Buziaki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Agatko :-) To bardzo miło :-)) Buziaki :-D

      Usuń