środa, 31 lipca 2019

To był piękny miesiąc

    Lipiec to miesiąc wielu rodzinnych rocznic, więc choć w dużej mierze związanych z bliskimi, których już nie ma ze mną, ja je nadal obchodzę. Jeżdżę do babci i dziadka, jak za życia  przyjeżdżałam . Odwiedzałam ich pół swojego życia, bo byłam z nimi szczęśliwa, to odwiedzam ich, nadal, na pamiątkę. To taki symbol mojej miłości. Pewnie gdyby mieszkali ze mną, widziałabym ich w ulubionych miejscach..Ale ich domu już nie ma, zostało tylko miejsce na cmentarzu.
Do taty nie jeździłam, ale on często przyjeżdżał i opiekowałam się nim, więc pamięć o nim jest ciągle żywa.
Jakiś czas temu zawiozłam tam pelargonie, więc dbam, żeby nie uschły O dziwo wytrzymały tydzień bez podlewania. Teraz przypomniałam sobie o metodzie. Włożyłam do doniczki butelkę półtora litra z wodą,  więc na pewno będą rosły szczęśliwe.

      Dziś odebrałam przesyłkę od Tereski Szarej Sowy z urodzinową kartką i prezentami.
Bardzo dziękuję, Teresko, za życzenia. Wszystkie gadżety wykorzystam do robienia kartek, bombek itp dla Korabek :-)))


życie wraca do normy.
        Dziś byłam na zajęciach tai chi i z radością zobaczyłam, że im dłużej się ćwiczy widzi się i rozumie coraz więcej. Potrafię coraz lepiej wyłapać istotne rzeczy. Koleżanka, która ćwiczy rok, nie usłyszała tego co ja. Ucieszyłam się, to dowód, że jak się ma taką intencję, to człowiek się rozwija.
Rzeczywiście zawsze miałam taką intencję, żeby zaufać i otworzyć się na nowe ćwiczenia :-)
Pewnie dlatego, że 50 % sukcesu to dobry instruktor i miałam do nich szczęście.

   Nieoczekiwanie zaczęły kwitnąć fiołki alpejskie, które nie dawały nadziei. A tu proszę. Bardzo ładnie się komponuje z fuksją, hehe


Piękne są też różowe pelargonie.


Kiciuś też się zachwyca :-)



Od wczoraj wróbelki nie przylatują na obiad. Smutno mi trochę. Mam nadzieję, że wrócą na jesieni. Choć dookoła już mało dużych drzew.



Za to żuraw obok żurawia.


            Dobrego dnia życzę :-D

8 komentarzy:

  1. Miło mi, że Ci się podobały. Kwiatki masz na balkonie prześliczne. Ja posadziłam fiołki w gruncie i jeden mi kwitnie od maja, a drugi jeszcze nie, ale mam nadzieję, że zakwitnie . :)Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło Teresko !! Moje fiołki jeszcze w małych doniczkach ze sklepu i właśnie się zastanawiałam, czy by je przesadzić? Ale to chyba po przekwitnięciu? może w dużą donicę razem? jak radzisz, Teresko?

      Usuń
  2. Serdeczności ślę, karteczka śliczna taka bardzo osobista. Jesteś wspaniałą osobą - tyle napiszę, więcej nie, bo się wzruszyłam ... znów...
    buziaki :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Uroczy prezent. Wspaniale postępujesz, fajna z Ciebie kobieta. Jesteś osobą bardzo ceniącą życie i nie dziwię się, jak ładnie dajesz sobie radę. Jesteś osobą inspirującą, jesteś! Posyłam dużo dobra i szeroki uśmiech. :))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, że mnie odwiedziłaś znów. Myślałam, że się do mnie zniechęciłaś, a tu proszę jaka miła niespodzianka.
      Ja nie bardzo cenię sobie życie, po prostu żyję z pożytkiem dla wszystkich czujących istot i to mi się bardzo podoba, hehe i o tym piszę na moim blogu, nic więcej :-)) Uściski serdeczne przesyłam :-))

      Usuń
  4. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piekna kartkę dostałaś. Dołączam się z życzeniami. Często się wraca do miejsc w których nie ma najbliższych. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń