poniedziałek, 15 lipca 2019

Załatwione :-)

     Wyobraźcie sobie, że dziś zadzwonił pan z Obsługi Klienta i przelali pieniądze na właściwe konto.
No super :-)))
   
     Od kilku dni liczę sobie kroki. Od kiedy to robię pilnuję, żeby zrobić  minimum tego ile trzeba, więc  chodzę na spacery częściej.
     Koniec czerwca i lipiec to czas wspomnień moich bliskich zmarłych.
Bardzo mnie rozczulił widok zabytkowego Cmentarza na Bródnie. To już naprawdę robi się zapomniany zabytek.
W naszej alei nie ma świeżych pochówków.



Zarośnięty hederą jest też duży grób, o który dbała młoda pani. Przychodziła tak często jak my z babcią i sadziła kwiatuszki, pieliła, dzięki czemu był taki piękny. Pewnie już tam leży, bo grób już nie jest taki zadbany.

Na naszym grobie też sztuczne wiązanki leżą. No cóż, babcia tylko mnie tam przyprowadzała, to się nauczyłam. No i mam czas.
Jak to dobrze, ze mogę chodzić. Może i ja kogoś nauczę przychodzić na cmentarz, pamiętać o zmarłych. Moja babcia skończyłaby 106 lat. Miło popatrzeć na sześćdziesięcioletnią ukochaną babcię. Ja ją taką pamiętam. pamiętam też, kiedy sobie to zdjęcie wybrała na nagrobek.
........





3 komentarze:

  1. Muszę wybrać się na cmentarz moich dziadków...

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się, że się udało! Też muszę się wybrać na cmentarz.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, że się udało z tym przelewem, bo szkoda byłoby stracić pieniądze. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń