poniedziałek, 26 listopada 2018

Mocne....

    Wzruszyłam się, gdy kilka osób przystanęło na Rondzie Wolnego Tybetu.
To dzięki Dalajlamie, który mówi na całym świecie o swojej ojczyźnie i wyzwala w ludziach uczucia szacunku, współczucia, które mogą zbawić świat.
Nauka ta dotarła nawet do Polski.
Niektórzy maja nadzieję, że otrząśniemy się z nienawiści, wspominając nauki przywódcy duchowego Tybetu, Dalajlamy XIV.

Szczerze mówiąc, wątpię w to.
Dużo bym o tym mogła napisać, ale pomyślałam, że wystarczy zdać sobie sprawę z podstawowej prawdy.
Jedno z Przykazań  Bożych to Nie zabijaj.
Jeśli to nie przekonuje ludzi wierzących do zaniechania takiej praktyki, to los Tybetu przekona?
Dlaczego chrześcijanie się tym nie przejmują?

Polacy są wychowywani do zabijania. Taka jest nasza historia
O czym my się uczymy?
Honor i bohaterstwo jest podstawą do podejmowania walki, do mordowania, do poświęcania życia nawet dzieci, żeby osiągnąć wolność, wyzwolenie, już nie wspomnę o podbijaniu innych państw.
Co po kilkunastu latach okazuje się daremnym poświęceniem, bo rządzą tacy, którzy mają inne ideały niż te wojenne, teraz już co innego jest ważne.


Pomyślałam tylko, że teraz wojna będzie tą ostatnią i może nieprędko znajdzie się jakiś oszołom, który postanowi być bohaterem dla swojej ojczyzny i sprowokuje naciśnięcie czerwonego guzika.

>>>>>

To pewnie ta pogoda tak na mnie podziałała.

Oczywiście jest ogromna szansa, że zacznie się szukać pokojowych rozwiązań konfliktów.
Ba, już się zaczęło....

>>>>

W sobotę ślub wzięła moja siostrzenica.
Od małego była moim oczkiem w głowie i w ciężkich chwilach wspierałam ją ile mogłam.
A kiedy ja znalazłam się w strasznej sytuacji, dzięki jej pomocy, nie zwariowałam.
I bardzo wielką radością dla mnie było widzieć jej szczęśliwe oczy .
Zaniosłam jej aniołka, oczywiście, :-))


Nie mogłam się zdecydować, który będzie najładniejszy. :-)))




Chciałabym, żeby żyli w wolnym od strachu i nienawiści świecie :-)))




3 komentarze:

  1. Piękny Aniołek i ja życzę Państwu Młodym życia w pokoju, żeby ani oni , ani ich dzieci nigdy nie zaznali wojny.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego dobrego dla Młodej Pary :) Śliczne aniołki :)
    Moc uścisków i Tobie przesyłam :D

    OdpowiedzUsuń
  3. to co sie dzieje na swiecie to koszmar
    ze strachem slucham o tym co dzieje sie miedzy Ukraina i Rosja

    piekny aniolek
    wszystkiego dobrego dla mlodej pary

    OdpowiedzUsuń