poniedziałek, 11 października 2021

Zoo w Warszawie i inna fauna i flora wrześniowa

 Wrzesień w Warszawie był ciepły i słoneczny. Wybraliśmy się z rodzinką do zoo. Dużo radości dał nam ten spacer. Ostatni raz byłam tam 7 lat temu, bo to głównie atrakcja dla dzieci, ale jak już się jest, to jest przyjemnie. Pokarzę kilka zdjęć, bo co tu opowiadać, może ktoś zechce przyjechać osobiście. :-)


                                                                    cześć :-D



 Mnie zauroczyły ptaki. Jest dużo gatunków, barwnych i przyjaznych.:-)





Myślałam,że tylko bociany się zbierają przed odlotem . Pierwszy raz widziałam tyle motyli na raz.




czasem z pazurem, ale delikatnie

Uwielbiam go. Rok temu przygarnęłam go, kulił się kiedy chcieliśmy pogłaskać, Dziś patrzy w oczy i zaczepia łapką, żeby podrapać za uszkiem,albo po szyjce.:-)

Nie omieszkałam dostrzec zachód słońca. Lubię patrzeć w niebo tak jak wy :-)   

Urosły jeszcze pomidorki koktajlowe.
 Posadziłam hiacynty. Ciekawe czy zakwitną ?ech, tyle ma się pragnień...,żeby tak umieć nie czekać, będzie co ma być
Szukałam mural na warszawskiej "patelni" sławnych ludzi, których rocznica wypada w tym roku, min. Norwida, Lema..Niestety nie ma tego namalowanego w formie komiksu, za to jest taki. Poznajecie :-) 



Pan w markecie szuka dla mnie taniego uchwytu do prysznica. Cudowny człowiek :-))

Dużo szczęścia w nadchodzącym tygodniu,...znaczy w życiu :-))

6 komentarzy:

  1. Jak chodziłam do szkoły w Warszawie to kilka razy w ZOO byłam ale to było daaaawno temu

    OdpowiedzUsuń
  2. Tylko raz byłam w ZOO w Warszawie. Powiem szczerze, nie lubię oglądać zwierząt w niewoli. ZOO przypomina mi jakimi egoistami i hipokrytami jesteśmy, zabieramy im środowisko, wsadzamy do więzienia i jeszcze mówimy, że to dla ich dobra. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę zmieniło się w zoo. Zwierzęta są zaopiekowane. Dostają jeść, lekarz ratuje jak są chore, O ile pamiętam zwierzęta nie są inteligentne mają instynkt, czyli czują ból, głód, strach np. Teraz są Obrońcy Praw Zwierząt i np. nie można ich krzywdzić, trzymać w klatkach (cyrk), podobnie jak zwierząt hodowlanych, domowych. Tak sobie pomyślałam o hipokryzji i mięsku na talerzu :-)

      Usuń
  3. Czy to jest to ZOO założone przez Żabińskich? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Wycieczka do zoo to zawsze wydarzenie :)

    OdpowiedzUsuń