sobota, 27 listopada 2021

pani z "Secesji" :-)

Kiedy robiłam sobie zdjęcia w Secesji dopatrzyłam się, że wisi tam mój pierwszy aniołek. Ozdabiałam jajka styropianowe na święta i tak mi przyszło do głowy, że zrobię aniołka. taki był mój pomysł i wykonanie. Zrobiłam sukienkę na drutach, skrzydełka i włosy filcowałam, dokleiłam oczy, o dziwo równo, buzię pani dorysowała. Potem namiętnie robiłam aniołki i rozdawałam. Koleżanka zażartowała, że to są jajołki, (aniołki z jajek) i tak też nazwałam swój blog


Wszystko to zawdzięczam pani z Secesji i mojemu kochanemu fizjoterapeucie panu Andrzejowi Krawczykowi, który sprawił min., że ręka mi się nie trzęsie. Chodzę dużo też dzięki niemu ;-)))
Serce by mi pękło, gdyby się okazało, że Secesja zbankrutowała.
Co chwile "biegam" do Secesji po radę, jak coś zrobić. Lampiony też robię jak mi zasugerowała pani :-)

Jak słyszę o mniejszych podatkach i jak to się wszystkim polepsza, to zastanawiam się skąd taka inflacja, skąd ta drożyzna? Przypominam sobie, że wprowadzono nowe podatki. Podatek od cukru na przykład, podatek od deszczu, to wpływa na obniżenie cen, czy wzrost? kiedy 5 lat temu zrezygnowałam z jedzenia mięsa, zaczęło mi wystarczać pieniędzy od pierwszego do pierwszego. Mięsa nadal nie jem, a pieniędzy brakuje. Wywóz śmieci podrożał, czynsz, prąd ....
Ale za to reklama na okrągło podnosi na duchu, że tyle pieniędzy zaoszczędzam.
Słowa, słowa, słowa.Przypomina mi się ulubiona piosenka"... słowa mówią wszystko, lecz nie zmienią nic...


Podatki mniejsze, dodatki większe - piękne. Przypomniało mi się hasło z PRL "czy się stoi, czy się leży tysiąc pięćset się należy".
Może sposoby są różne, ale wydaje się,że koniec będzie bardzo podobny. Za to wszystko zapłacą dzisiejsze dzieci, tak jak my za dobrobyt za Gierka


Dobrze zatroszczyć się, żeby nasz Anioł Stróż czuwał nad nami :-))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz