niedziela, 6 lutego 2022

Jeszcze takie korzyści :-)

               Warszawa już mnie wchłonęła. Mimo  zimowego osłabienia staram się robić pożyteczne rzeczy :-) Wszystko dzięki temu, że sanatorium tak mnie dobrze nastawiło. Nie tylko zabiegi, ale obecność koleżanki, która wlała w moje serce radość. Niesamowite, ze się spotkałyśmy. Ja zawsze spędzałam sanatorium samotnie. Myślałam, ze i tym razem trafi mi się np. moherowy beret. A tu taka niespodzianka. Koleżanka okazała się muzykiem, gra na skrzypcach w Filharmonii. Okazało się, że lubi i taką muzykę co ja, i taki humor jak ja, i  taką samą ma filozofię życia. Wolne chwile po zabiegach spędzałyśmy na zwiedzaniu, poznawaniu Krynicy Zdrój. Bardzo lubi spacery, zdrowe jedzenie, Freddiego Mercury, Michała Szpaka itp. Z radością też oglądałyśmy sobie przed snem stare  kabarety, np Starsi Panowie itp.

Pomyślałam, że podzielę się nowymi odkryciami. Może komuś się spodoba.

Od dawna słuchałam chętnie koncertów Andre Rieu, więc wspomniałam o tym koleżance. Bardzo się ucieszyła. Często sobie słuchałyśmy do poduszki.

https://www.youtube.com/watch?v=orL-w2QBiN8


Po pewnym czasie Asia poleciła Davida Garretta. 

Komentarze były takie:

-ale ciacho - powiedziała jedna starsza pani

-jak on popierdziela na tych skrzypcach - powiedziała druga starsza pani

- nooo, a jaki ma uśmiech - powiedziała trzecia starsza pani i to byłam ja ;-)

Garrett ma repertur klasyczny począwszy od Bacha i współczesny po Piratów z Karaibów :-)

Znane utwory ale wybitne. Ze cztery klasyczne to i ja poznałam, choć zapomniałam kompozytorów.

Raczej zakochacie się. A gra na skrzypcach wyda się taka łatwa, że każdy może się nauczyć.

Koleżance nie jest tak do śmiechu, choć kocha grę na skrzypcach.

 Facet jest fenomenalny.




        W rozmowach o zdrowym gotowaniu zainteresowałam się niedoborem magnezu. Okazało się, że ja mam dietę  bogatą w magnez, ale kupiłam wujkowi staruszkowi w prezencie imieninowym suplement diety. I naprawdę tak ożył, że trochę się boję, aby sobie czegoś nie zrobił, bo ma tyle sił. A 85 lat jednak trochę ogranicza możliwości.

Polecam stronę z wieloma danymi jaki, dlaczego i jak zapobiec niedoborowi magnezu.

make-it.green. To jest wstęp do poszukiwań.

 Ja lubię natkę, szpinak, płatki owsiane, ziarenka :-) właściwie wszystko co jest zdrowe lubię :-))

Największą niespodzianką okazał się czystek. Koleżanka ciągle zachęcała, żeby pić czystka, bo jest dobry na wszystko. ja trochę sobie żartowałam z takiego przekonania, bo ludzie w różne rzeczy wierzą. W końcu Asia poprosiła, żebym przeczytała o nim. Rzeczywiście cudo!!. Dostałam od niej paczkę herbaty w prezencie i piję codziennie. Polecam na wszystko :-)))

W "Dzień dobry TVN" był teledysk polskiej grupy, która śpiewała Sound of silence


Wyglądali tak samo, tylko nagranie było w budowanej dopiero nowopowstającej Fabryki Norblina, która jest już nie do poznania.








Przyjedźcie koniecznie na zakupy, na kawkę, na koncerty :-)) 

Kino jest !

3 komentarze:

  1. To już nie ta sama Marzenka, która poznałam. To kobieta pełna życia, radości apetytu na więcej. Tak trzymać! Ciesze się bardzo. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze nigdy nie byłam w filharmonii. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. No hejka :)
    Masz rację, trafione towarzystwo, gdziekolwiek by było jest strzałem w dziesiątkę i daje nam wiele dobrego. Bardzo się cieszę, że tak miło spędziłaś czas w sanatorium.

    OdpowiedzUsuń