poniedziałek, 23 maja 2022

Zabytki w Warszawie "Pekin"

      Zakończyła się renowacja Kamienicy Krongolda zwanej potocznie Pekin

 Bardzo ładnie wygląda :-)

Trzy epoki architektury w Warszawie, XIX, XX,XXI wiek


Można powiedzieć cudo


A jeszcze niedawno wyglądała tak.  Z 15 lat temu, był tu sklep z rowerami, sama tam zaglądałam :-)


Zdjęcie jest ze strony http://www.warszawska.info/wola/zelazna.html 

Bardzo polecam tą stronę :-)

Popadało, wszystko rośnie. Zachęcają do uprawy warzyw, a nie kwiatków, żeby mieć co jeść, bo drożyzna w sklepach.

ech, żeby tylko wojna nie wybuchła, to wszystko będzie dobrze, prawda.

Trzymajmy się dziarsko :-)


3 komentarze:

  1. Dobry wieczór.

    Takie zmiany w wyglądzie wszystkich miast należy chwalić i dzielić się nimi. Najciekawsze chyba zmiany obserwowałem w okolicy ulicy Ząbkowskiej. Mam tam wujka i ciocię, więc przy każdej wizycie widziałem jak okolica się zmienia na plus.

    Heh. Nie mam za bardzo miejsca, by coś sadzić/siać. Działka sprzedana, zostaje tylko balkon. :) Pewnie na upartego można i tak coś wyhodować.

    Zapraszam do siebie.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna ta kamienica. Zawiera bardzo dużo ciekawych detali. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wygląda kamienica po remoncie dawno nie byłam w Warszawie. Marzenko musimy myśleć pozytywnie. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń