poniedziałek, 15 czerwca 2015

Rezonans

 Poszłam do ortopedy aby poprawić skierowanie na rezonans magnetyczny stawu biodrowego. Po przeszło pół roku czekania dopatrzyli się w szpitalu, że skierowanie ma kod na coś innego niż rezonans więc kazali poprawić. Dziś lekarz wytłumaczył, że tylko rozmawialiśmy o takim badaniu ale skierowanie wystawił na coś innego co będzie dla mnie bardziej korzystne.
????? oniemiałam!!!!!
  Ja źle zrozumiałam, ale kobieta, która przyjmowała skierowanie też się pomyliła?!
  No, coś podobnego...
  Myślę, że to może znak, że na żadną operację nie pójdę.
  Jak tak dalej pójdzie to badania kręgosłupa zrobię za 100 lat...
  Lepiej żyć z bólem ale samodzielnie niż położyć się i od nowa uczyć się chodzić itp.? ! Dużo mnie pracy kosztowało poprzednim razem stanąć na nogi. Trudno zaczynać od nowa.
Najbardziej boję się, że sił mi nie wystarczy, że nie będzie kto miał mnie wyciągnąć z dołka.....
Popłakałabym sobie, ale nie mogę
Mogę się tylko obśmiać hehehe

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz