niedziela, 2 stycznia 2022

Zwiedzanie kościołów w Krynicy Zdrój

     Nowy Rok nieco mnie ochłodził po krynickiej euforii i już nie mam tyle ciepła w sercu. Może się rozpali ogień w miarę pokazywania zdjęć, pamiątek z sanatorium.

Oczywiście byłam w kościołach. Jeden jest nowoczesny, ale takie też lubię, może i Wam się spodoba.











 Jeśli cudów szukasz idź do Antoniego :-))

Przydałby się cud w naszym kraju, ech

W jakimś filmie słyszałam: "szukasz cudu, sam bądź cudem" i sama się przekonałam, że od człowieka zależy bardzo dużo, zmiana w państwie na przykład. Może teraz kiedy potężnie zaboli, ludzie się przebudzą. Słyszałam, że to jest konieczne, żeby coś zmienić. Kiedy jest do zniesienia, przyzwyczajamy się i nie robimy nic. Ja tak miałam, :-)

Ech trudno się uwolnić od przykrych myśli. Na dodatek poparzyłam się trzy dni temu nalewając wrzątek do termofora i strasznie się babrze. Ciekawe, czy blizna zostanie na ręce? już będę kompletną kaleką. Na szczęście tylko trochę boli.

A taki zimowy widok już zupełnie znieczula :-)

Taka zima była :

Widok z mojego okna w sanatorium :-) To 100 kroków do murku Nikifora i da Bulwarów Dietla





Największa pijalnia w miasteczku. Często do niej chodziłam po wodę. 
Temperatura sprzyja  rośnieciuu takich gigantów
Moje dwie ulubione


W pijalni odbywają się też koncerty lokalnej orkiestry muzyki poważniej. Nie dotarłyśmy tam niestety, bo tyle było miejsc do zwiedzania, a zabiegi i czas posiłków ograniczały możliwości. Pokażę Krynicę w miarę zwiedzania :-)Będą jeszcze kościoły, będzie deptak, góry itd. Niebywałe miejsce. Trafiłam też na wystawę poświęconą Kardynałowi Wyszyńskiemu bardzo związanego z Krynicą Zdrój. Mam kilka zdjęć słów kardynała i naszego Jana Pawła II, to byli przyjaciele. 


I rzeczywiście zrobiło mi się gorąco :-))) Na dodatek posmarowałam jakimś starym linomagiem i zbielała rana na ręce.

Będzie dobrze :-))) Pamiętajmy: wszystko przemija :-)

4 komentarze:

  1. Ależ tam pięknie. A takiego koncertu to sama z chęcią bym wysłuchała. Dużo szczęścia w nowym roku życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. W pięknych okolicznościach przyrody upłynął Ci czas. Mam nadzieję, że akumulatory z dobrą energią naładowane !? Ten widok za oknem - to na pewno ukojenie dla zmysłów. Życzę Tobie dużo zdrowia i radości !!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdecydowanie wolę stare kościoły, ale w nowych zachwycają mnie witraże. Często są to prawdziwe dzieła sztuki.

    OdpowiedzUsuń