piątek, 20 września 2019

Napracowałam się, oj

      Jakiś czas temu postanowiłam, że ozdobie pudełka dla Korabek.
Zurineczka zachęciła mnie, powiedziała jak przygotować pudełka po butach, nauczyła jak wzmocnić je, aby długo  służyły ludziom, sprawdzała, czy jest dobrze wykonane.
Już mam pierwsze efekty pracy :-)





 A jak Wam się podoba sowie pudełko ? :-D



Wzmocnienie i wyrównanie zagięć środka zaczęło się od naklejania dodatkowych warstw serwetek.




Pomidorek mi rośnie na balkonie :-D

Wczoraj w Warszawie  w pewnym momencie nadciągnęły czarne chmury, zaczął padać deszcz, a z naprzeciwka od zachodu świeciło słonko. Ukazała się tęcza :-) To widok mizerny z tramwaju, ale w sumie dobrze, ze w nim siedziałam, bo ulewa była i widok tęczy był piękny :-D


Oświetlony budynek na tle nieba. Prawda, że niesamowity :-)

Przeglądając zdjęcia, zobaczyłam, że mam dużo pięknego nieba nad Warszawą. Kiedyś je pokażę, na pewno sprawi Wam przyjemność ten widok :-D
Ale tęczę mam jedną w tym roku :-D

Zurineczka doradziła zrobić ramkę dla pieska z kotkiem na środku. Rzeczywiście jest piękniej :-)
Tak się cieszę, że mam takiego wspaniałego nauczyciela. Dzięki niej wszystko jest o niebo lepiej zrobione !!! W ogóle jest zrobione , hehehe


Słoiczki ozdobione serwetkami, stoją w Zakładzie u Magdy, chociaż jej nie ma, tradycją jest, że stoi tam puszka dla schroniska i można pieniądze dać , albo coś kupić.
Schronisko Korabki, było jej oczkiem w głowie i zaraziła nas  tą troską.:-D


Mam jeszcze dwa pudełka do oklejenia, ale siły nie mam.
Zurineczka jest pewna, że będę robić jak odpocznę, bo widać, że mam do tego smykałkę.
No może coś w tym jest, hehe

Miłego, cieplutkiego weekendu życzę :-D

6 komentarzy:

  1. Wow fajne ci wyszły te pudełeczka brawo a ja też ostatnio zrobiłam zdjęcie tęczy

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, mnie się bardzo podobają te pudełka. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne pudełeczka. Można w nich trzymać zdjęcia albo różne drobiazgi. Urzekło mnie zdjęcie domu oświetlonego słońcem. U mnie bardzo jesiennie: leje i wieje, ale podobno jutro ma być pogodnie. Przesyłam cieplutkie pozdrowionka. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojejku ! Rzeczywiście się napracowałaś ! Dużo tego powstało ! Podobają mi się wzmocnienia pudełek i efekt pomarszczonych serwetek. Niebo nad Warszawą - cudne ! Pozdrawiam Marzenko :)))

    OdpowiedzUsuń