piątek, 14 grudnia 2018

4 Impreza Charytatywna dla "Domu Samotnej Matki" ze Skierdowskiej 2



Podobnie jak w zeszłym roku, dotarłam na wspaniałą imprezę połączoną ze zbiórką żywności dla "Stowarzyszenia Wspólnymi Siłami potocznie zwanym Domem Samotnej Matki" o którym pisałam trzy lata temu .
O tym domu możecie też przeczytać w internecie i poznać ich.
Losem tych ludzi przejęła się koleżanka, która zobaczyła na portalu społecznościowym zdjęcia przekazywanych środków. Zebrane produkty mieściły się w samochodzie osobowym, bo nas tu było niewiele. 

Dzięki mojej Kasi i grupie wspaniałych dziewczyn, zorganizowano już cztery zbiórki żywności dla matek i ich pociech.

Ta ostatnia impreza przekroczyła nasze oczekiwania, mnóstwo ludzi dołączyło się do pomocy.












Dziewczyny napisały kilka słów na pożegnanie :-)

Queens Of Roads

Kochani, w dniu wczorajszym nastąpiło przekazanie zebranych w sobotę, podczas naszej IV Imprezy Charytatywnej, darów dla naszych mam i dzieciaków. Jak widzicie efekty są wprost oszałamiające. A to wszystko dzięki Wam i Waszym przeogromnym sercom ❤️
I za to dobro chcemy podziękować. W pierwszej kolejności Klubowi Steel Roses MC Poland za to, że po raz kolejny przygarneli nas pod swoj dach i ugoscili a także wsparli organizacyjnie i logistycznie. Bez Was nie byłaby możliwa cała ta akcja. No i wszystkim, wszystkim Wam, ktorzy z nami byliście i chcieliście wspomóc ten szczytny cel. Jestescie WIELCY ❤️❤️❤️ a te zdjecia mówią same za siebie

Więcej informacji   następnym razem :-) 

4 komentarze:

  1. Cześć Kochan!
    Zaglądam do Ciebie na znak, że pamiętam i jestem ale zmorzyła mnie okropna choroba i nie ma mnie. Dobrze, że mi komp podświetla słowa błędnie napisane bo bym chyba pisała do Ciebie w języku kosmitów :D
    Buziaki i zdrowia życzę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o masz, zdrowiej jak najszybciej kochana :-) Uściski gorące :-)))

      Usuń